Contactgegevens
Tokkelientje Leiden
Maarsmansteeg 12
2311 EE Leiden
T: 0712048663
E: info@tokkelientje.nl
Geopend:
Maandag van 12.00 - 17.00
di t/m za van 10:00 - 17:00
Naast een webshop, hebben wij ook prachtige kids conceptstore in het gezellige centrum van Leiden. Ons adres is:
Maarsmansteeg 12
2311 EE
Leiden
Wat vervelend om te horen dat je een klacht voor ons hebt. We willen dit graag oplossen! Deel je klacht met ons via info@tokkelientje.nl of bel ons tijdens openingstijden op 071-2048663 zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden.
Onze openingstijden zijn:
Maandag 12:00 - 17:00
Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 17:00
De gegevens die je online of fysiek in de winkel met ons deelt, worden niet aan derden verstrekt. De door jou verstrekte informatie wordt hoogstens gebruikt om de inhoud van onze website te verbeteren.
Bij elke euro die je uitgeeft bij ons in de winkel of online, spaar je een punt. Bij elke 200 punten, krijg je €10,- korting bij ons in de winkel of online. Je kan ook doorsparen voor €20,- bij 400 punten. De punten kan je als klant altijd opsparen en hebben geen geldigheidsdatum. Punten worden niet gespaard bij Preloved items en sale producten.
De gespaarde korting door middel van het spaarprogramma kan je ook online inwisselen.
Ja, gespaarde punten kan je gebruiken bij artikelen met korting.
De voorraad online is gelijk aan de winkel.
Uiteraard is het ook online bij ons mogelijk om met je Tokkelientje-cadeaubon af te rekenen. Het bestelproces gaat net als bij een normale bestelling. Je dient dus eerst een betaalmethode te selecteren, vervolgens kun je bij de laatste stap, onderaan onder CADEAUBON je code invoeren.
Is het bedrag van je bestelling hoger dan de waarde op de cadeaubon, dan kun je de rest afrekenen met de door jouw geselecteerde betaalmethode.
Soms gaat er iets mis in het betalingsproces waardoor de betaling niet is gelukt. Neem hiervoor even contact met ons op via info@tokkelientje.nl of bel ons even, dan helpen we je verder. Het systeem reserveert de items namelijk al wel voor je. Wij streven de e-mails binnen 48 uur (op maandag t/m vrijdag) te beantwoorden.
Een betaalde bestelling kan niet meer geannuleerd worden. Wil je toch iets wijzigingen, neem dan telefonisch of per mail contact met ons op. Dan kunnen we kijken wat er mogelijk is.
De webshop staat in verbinding met de winkel. Als er een maat niet meer op voorraad is kan je deze ook niet meer bestellen. Mocht je echt graag iets willen dan is er een mogelijkheid om ons te mailen naar info@tokkelientje.nl.
Omdat er per merk nogal eens verschil zit in de maten, hebben wij een overzicht gemaakt van hoe de kinderkleding van de verschillende merken valt. Een overzicht hiervan, vind je hier:
Heb je een bestelling geplaatst, maar geen bestelbevestiging ontvangen? Ook niet in je spamfolder? Dan kan het zijn dat er bij de bestelling iets niet helemaal goed is gegaan. Neem in dat geval even contact met ons op via info@tokkelientje.nl zodat we even met je mee kunnen kijken.
Dat kan! Als je in het bestelproces, nadat je je factuurgegevens hebt ingevuld, aangeeft dat je je bestelling naar een ander adres wilt verzenden, kun je daarna het adres van de ontvanger invullen.
Zet er bij opmerkingen even bij dat het om een cadeautje gaat, dan pakken wij het leuk voor je in! ;)
Bij Tokkelientje kun je betalen met de meest gebruikte betaalmethodes:
- Ideal
- Creditcard: Visa/Mastercard
- Bancontact
- SOFORT Banking
- American Express
Uiteraard kun je je bestelling ook betalen met je Tokkelientje cadeaubon.
Wanneer je een bestelling komt ophalen in de winkel, streven we ernaar dat je bestelling binnen twee uur na je bestelling (tijdens openingstijden) voor je klaar te hebben staan. Je ontvangt van ons een e-mail zodra je bestelling klaarstaat, wacht dus altijd even met langskomen totdat je de email hebt ontvangen. Heb je haast, bel ons dan even!
Helaas maken wij ook weleens een foutje en kan het zijn dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Neem hiervoor contact met ons op via info@tokkelientje of bel ons en we lossen het met je op.
Wij kunnen voor je nagaan bij onze verzender waar de zending zich zou kunnen bevinden. Echter hanteren we een reactietermijn van 48 uur (tijdens werkdagen) nadat de verzender zogezegd het pakket afgeleverd zou hebben. Wij streven de e-mails binnen 48 uur (op maandag t/m vrijdag) te beantwoorden.
Voor bestellingen onder de €75 vragen wij een vergoeding van de verzendkosten van €5,95 naar Nederland en €6.95 naar België. Boven de €75 betalen wij de verzendkosten voor jou ;).
Alle producten die wij op voorraad hebben, versturen wij van dinsdag tot en met zaterdag. Bestellingen geplaatst tussen dinsdag en zaterdag, kun je dus al na 1-2 dagen thuis verwachten. Bestelling geplaatst op zondag of maandag? Dan duurt de levering 1 tot 2 dagen langer.
Je bestelling ophalen in onze winkel is ook mogelijk, dit kun je aangeven in het betaalproces. Je ontvangt van ons een mail zodra de bestelling klaar ligt.
Zeker! Voor bestellingen in Nederland en België geldt gratis verzending bij bestellingen vanaf €75.
Zodra wij je pakketje hebben verzonden, ontvang je van ons een track & trace code zodat je precies weet wanneer je jouw nieuwe items kan verwachten!
Het kan zijn dat je bestelling nog niet verzonden is, in dat geval ontvang je de track & trace code zodra wij je bestelling hebben verzonden.
Je bestelling geplaatst tussen dinsdag t/m zaterdag en na twee dagen nog geen code ontvangen? Neem dan even contact met ons op via info@tokkelientje.nl, dan kijken we even of alles helemaal goed gaat!
Sale items met 60% korting of meer, kunnen bij ons niet worden geretourneerd. Heb je een verkeerde maat besteld, en wil je hem omruilen voor de goede maat? Dat kan wel, ongeacht de oorspronkelijke korting!
Bij Tokkelientje kun je binnen 14 dagen altijd je bestelling ruilen. Het makkelijkst is om zelf alsnog het juiste item te bestellen, en het verkeerde item aan ons retour te sturen.
Je mag je bestelling binnen 14 dagen retourneren. Mocht je iets toch niet naar wens zijn of je wilt iets ruilen voor een andere maat, stuur dan even een email naar info@tokkelientje.nl met hierin:
- naam
- ordernummer
- het artikel wat je wilt retourneren
- de reden van retour
De kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening. Wij nemen alleen artikelen retour die ongedragen en nog in originele staat zijn.
Bij ons mag je je bestelling binnen 14 dagen retourneren. De kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening. De producten mogen ook in onze winkel worden teruggebracht, dan worden er uiteraard geen kosten in rekening gebracht.
Zeker! Binnen 14 dagen kun je ongedragen items, waar de labels nog aan zitten, gratis retourneren in onze winkel in Leiden.