-
Algemene voorwaarden
-
Verzenden & retourneren
-
Disclaimer
-
Privacy Policy
-
Betaalmethoden
-
FAQ
Contactgegevens
Tokkelientje Leiden
Maarsmansteeg 12
2311 EE Leiden
T: 0712048663
E: [email protected]
Geopend:
Maandag van 12.00 - 17.00
di t/m za van 10:00 - 17:00
Informatie
Tokkelientje
Maarsmansteeg 12
2311 EE Leiden
Nederland
Open in Googlemaps
Onze openingstijden
Maandag 12:00 - 17:00
Dinsdag 10:00 - 17:00
Woensdag 10:00 - 17:00
Donderdag 10:00 - 17:00
Vrijdag 10:00 - 17:00
Zaterdag 10:00 - 17:00
-
071-2048663
Alleen bereikbaar gedurende de openingstijden van onze winkel. -
[email protected]
We proberen binnen 24 uur te reageren!
Veelgestelde vragen
Algemeen
1.1 Hebben jullie ook een fysieke locatie?
Naast een webshop, hebben wij ook prachtige kids conceptstore in het gezellige centrum van Leiden. Ons adres is:
Maarsmansteeg 12
2311 EE
Leiden
1.2 Ik heb een klacht, wat nu?
Wat vervelend om te horen dat je een klacht voor ons hebt. We willen dit graag oplossen! Deel je klacht met ons via [email protected] of bel ons tijdens openingstijden op 071-2048663 zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden.
1.3 Wat zijn de openingstijden van jullie winkel?
Onze openingstijden zijn:
Maandag 12:00 - 17:00
Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 17:00
1.4 Wat doen jullie met mijn gegevens?
De gegevens die je online of fysiek in de winkel met ons deelt, worden niet aan derden verstrekt. De door jou verstrekte informatie wordt hoogstens gebruikt om de inhoud van onze website te verbeteren.
1.5 Hoe werkt het spaarprogramma?
Bij elke euro die je uitgeeft bij ons in de winkel of online, spaar je een punt. Bij elke 200 punten, krijg je €10,- korting bij ons in de winkel of online. Je kan ook doorsparen voor €20,- bij 400 punten. De punten kan je als klant altijd opsparen en hebben geen geldigheidsdatum. Punten worden niet gespaard bij Preloved items en sale producten.
1.6 Kan ik gespaarde korting ook online inwisselen?
De gespaarde korting door middel van het spaarprogramma kan je ook online inwisselen.
1.7 Krijg ik ook korting op afgeprijsde artikelen?
Ja, gespaarde punten kan je gebruiken bij artikelen met korting.
1.8 Is de voorraad in de webshop gelijk aan die in de winkel?
De voorraad online is gelijk aan de winkel.
Bestellen
2.1 Kan ik ook online met mijn cadeaubon betalen?
Uiteraard is het ook online bij ons mogelijk om met je Tokkelientje-cadeaubon af te rekenen. Het bestelproces gaat net als bij een normale bestelling. Je dient dus eerst een betaalmethode te selecteren, vervolgens kun je bij de laatste stap, onderaan onder CADEAUBON je code invoeren.
Is het bedrag van je bestelling hoger dan de waarde op de cadeaubon, dan kun je de rest afrekenen met de door jouw geselecteerde betaalmethode.
2.2 De betaling is niet gelukt. Wat nu?
Soms gaat er iets mis in het betalingsproces waardoor de betaling niet is gelukt. Neem hiervoor even contact met ons op via [email protected] of bel ons even, dan helpen we je verder. Het systeem reserveert de items namelijk al wel voor je. Wij streven de e-mails binnen 48 uur (op maandag t/m vrijdag) te beantwoorden.
2.3 Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?
Een betaalde bestelling kan niet meer geannuleerd worden. Wil je toch iets wijzigingen, neem dan telefonisch of per mail contact met ons op. Dan kunnen we kijken wat er mogelijk is.
2.4 Is het mogelijk om een maat te bestellen die niet (meer) op voorraad is in de webshop?
De webshop staat in verbinding met de winkel. Als er een maat niet meer op voorraad is kan je deze ook niet meer bestellen. Mocht je echt graag iets willen dan is er een mogelijkheid om ons te mailen naar [email protected].
2.5 Maatadvies per merk
Omdat er per merk nogal eens verschil zit in de maten, hebben wij een overzicht gemaakt van hoe de kinderkleding van de verschillende merken valt. Een overzicht hiervan, vind je hier:
Algemeen | Hoe vallen de merken |
Bobo Choses | Meer informatie |
2.6 Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?
Twijfel je over welke maat je nodig hebt? In deze blog geven we je maatadvies per merk: Hoe vallen de merken?
Daarnaast lees je in de blog over kinderkleding maten per leeftijd precies hoe het maatsysteem van kinderkleding werkt!
2.7 Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen?
Heb je een bestelling geplaatst, maar geen bestelbevestiging ontvangen? Ook niet in je spamfolder? Dan kan het zijn dat er bij de bestelling iets niet helemaal goed is gegaan. Neem in dat geval even contact met ons op via [email protected] zodat we even met je mee kunnen kijken.
2.8 Kan ik mijn bestelling als cadeau bestellen?
Dat kan! Als je in het bestelproces, nadat je je factuurgegevens hebt ingevuld, aangeeft dat je je bestelling naar een ander adres wilt verzenden, kun je daarna het adres van de ontvanger invullen.
Zet er bij opmerkingen even bij dat het om een cadeautje gaat, dan pakken wij het leuk voor je in! ;)
2.9 Wat zijn de betaalmethodes bij Tokkelientje?
Bij Tokkelientje kun je betalen met de meest gebruikte betaalmethodes:
- Ideal
- Creditcard: Visa/Mastercard
- Bancontact
- SOFORT Banking
- American Express
Uiteraard kun je je bestelling ook betalen met je Tokkelientje cadeaubon.
Verzenden
3.1 Wanneer staat mijn bestelling klaar?
Wanneer je een bestelling komt ophalen in de winkel, streven we ernaar dat je bestelling binnen twee uur na je bestelling (tijdens openingstijden) voor je klaar te hebben staan. Je ontvangt van ons een e-mail zodra je bestelling klaarstaat, wacht dus altijd even met langskomen totdat je de email hebt ontvangen. Heb je haast, bel ons dan even!
3.2 Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Helaas maken wij ook weleens een foutje en kan het zijn dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Neem hiervoor contact met ons op via info@tokkelientje of bel ons en we lossen het met je op.
3.3 Mijn bestelling staat op afgeleverd, maar ik heb deze niet ontvangen
Wij kunnen voor je nagaan bij onze verzender waar de zending zich zou kunnen bevinden. Echter hanteren we een reactietermijn van 48 uur (tijdens werkdagen) nadat de verzender zogezegd het pakket afgeleverd zou hebben. Wij streven de e-mails binnen 48 uur (op maandag t/m vrijdag) te beantwoorden.
3.4 Wat zijn de verzendkosten bij Tokkelientje?
Voor bestellingen onder de €75 vragen wij een vergoeding van de verzendkosten van €5,95 naar Nederland en €6.95 naar België. Boven de €75 betalen wij de verzendkosten voor jou ;).
3.5 Wanneer kan ik mijn pakketje thuis verwachten?
Alle producten die wij op voorraad hebben, versturen wij van dinsdag tot en met zaterdag. Bestellingen geplaatst tussen dinsdag en zaterdag, kun je dus al na 1-2 dagen thuis verwachten. Bestelling geplaatst op zondag of maandag? Dan duurt de levering 1 tot 2 dagen langer.
3.6 Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
Je bestelling ophalen in onze winkel is ook mogelijk, dit kun je aangeven in het betaalproces. Je ontvangt van ons een mail zodra de bestelling klaar ligt.
3.7 Kan ik gratis verzending krijgen?
Zeker! Voor bestellingen in Nederland en België geldt gratis verzending bij bestellingen vanaf €75.
3.8 Krijg ik een track & trace code?
Zodra wij je pakketje hebben verzonden, ontvang je van ons een track & trace code zodat je precies weet wanneer je jouw nieuwe items kan verwachten!
3.9 Ik heb geen track & trace code ontvangen, wat nu?
Het kan zijn dat je bestelling nog niet verzonden is, in dat geval ontvang je de track & trace code zodra wij je bestelling hebben verzonden.
Je bestelling geplaatst tussen dinsdag t/m zaterdag en na twee dagen nog geen code ontvangen? Neem dan even contact met ons op via [email protected], dan kijken we even of alles helemaal goed gaat!
Retourneren
4.1 Kan ik sale items retourneren?
Sale items met 60% korting of meer, kunnen bij ons niet worden geretourneerd. Heb je een verkeerde maat besteld, en wil je hem omruilen voor de goede maat? Dat kan wel, ongeacht de oorspronkelijke korting!
4.2 Kan ik mijn bestelling ruilen?
Bij Tokkelientje kun je binnen 14 dagen altijd je bestelling ruilen. Het makkelijkst is om zelf alsnog het juiste item te bestellen, en het verkeerde item aan ons retour te sturen.
4.3 Wat zijn de mogelijkheden voor retourneren?
Je mag je bestelling binnen 14 dagen retourneren. Mocht je iets toch niet naar wens zijn of je wilt iets ruilen voor een andere maat, stuur dan even een email naar [email protected] met hierin:
- naam
- ordernummer
- het artikel wat je wilt retourneren
- de reden van retour
De kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening. Wij nemen alleen artikelen retour die ongedragen en nog in originele staat zijn.
4.4 Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn bestelling?
Bij ons mag je je bestelling binnen 14 dagen retourneren. De kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening. De producten mogen ook in onze winkel worden teruggebracht, dan worden er uiteraard geen kosten in rekening gebracht.
4.5 Kan ik mijn items retourneren in de winkel?
Zeker! Binnen 14 dagen kun je ongedragen items, waar de labels nog aan zitten, gratis retourneren in onze winkel in Leiden.